Rabobank Toernooi 2014

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? IMG_2187 ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? 16e Rabobank jeugdschaaktoernooi van Schaakvereniging Millingen. Op 20 december werd in De Duffelt in Millingen weer gestreden om de prachtige schaaktrofeeën die te winnen waren tijdens het inmiddels al weer 16e Jeugdschaaktoernooi van Schaakvereniging Millingen. In totaal streden ca. 80 schakers uit Oost en Zuid Nederland om de eerste 3 plaatsen in hun poule. Voor het eerst had de organisatie twee aparte groepen gemaakt van 6 spelers in plaats van 8. Deze twee groepen met de hoogste jeugdrating speelden apart in de ruimte van de TOF. Een serene rust heerste in deze speelzaal en dat kwam blijkbaar het speelniveau ten goede want er ontstonden prachtige spelsituaties op de borden. In de grote zaal van de Duffelt speelden circa 70 kinderen waarvan het speelniveau iets lager was tot kinderen die maar net enkele maanden geleden begonnen waren met het bedrijven van de schaaksport. Al met al een zeer gevarieerd gezelschap. De ouders en begeleiders hadden inmiddels hun stek gevonden in de prachtige en gezellig gerenoveerde kantine en zo waren alle voorwaarden geschapen voor een gezellige schaakdag. Om half 5 konden de prijzen worden uitgereikt en Schaakvereniging Millingen kan weer terugzien op een prachtig toernooi. De Schaakvereniging wil enkele mensen bedanken die hebben geholpen om het toernooi zo prima te doen slagen: Het personeel van De Duffelt voor hun nimmer aflatende hulp, Rijwielvereniging Juliana voor het beschikbaar stellen van de tafels, De Rabobank voor hun sponsoring en Tingieterij de Tinnen Roos voor het beschikbaar stellen van de prachtige prijzen. Wij zien al weer uit naar het 17e jeugdtoernooi van Schaakvereniging Millingen, echter in 2015 onder de naam van de nieuwe sponsor, Tingieterij De Tinnen Roos.     De uitslag is te vinden op de link van de IJSCO site:  http://ijsco.schaakverenigingdetoren.nl/ijsco1415/stand-millingen.htm

???????????????????????????????

Het Tinnegieterij De tinnen Roos Schaaktoernooi

Dit toernooi maakt deel uit van de IJSCO-Cyclus. Kinderen tot en met 18 jaar kunnen zich inschrijven. De indeling wordt gedaan aan de hand van de bestaande IJSCO Ratingslijst.

Locatie:  De Duffelt – Gengske 10 – 6566 WB Millingen aan de Rijn. Tel. 0481 431691

Aanvang van het toernooi is om 11.00 uur. Verwachte tijd prijsuitreiking ca. 16.30 uur

Het inschrijfgeld bedraagt €5,00 per kind (incl. €1,00 bijdrage voor Stichting Amaidi *)

Er wordt gespeeld in groepen van 6 kinderen in de groepen 1 en 2 (speeltijd 30 minuten per speler).

Vanaf groep 3 wordt in groepen van 8 kinderen gespeeld (speeltijd 20 minuten per speler).

Er zijn prijzen voor de nummers 1, 2 en 3 van elke groep.

Dit toernooi wordt gesponsord door Tinnegieterij de Tinnen Roos – Millingen aan de Rijn.

De prijzen worden ter beschikking gesteld door Tingieterij de Tinnen Roos, Millingen aan de Rijn.

Het maximale aantal inschrijvingen bedraagt 108 (2 groepen van 6 en 12 groepen van 8).

De inschrijvingen dienen uiterlijk woensdag 17 december om 24.00 uur binnen te zijn.

Opgave van deelnemers graag bij Gerben Bekker: E-Mail g.bekker@chello.nl

Schriftelijk: Gerben Bekker – De Kamp 77 – 6566 HB Millingen aan de Rijn

Telefonisch ’s avonds na 19.00 uur of in het weekend onder 0481 433236

Inschrijvingen graag onder vermelding van naam, naam schaakvereniging en IJSCO Rating,

Kinderen die voor de 1e keer een IJSCO toernooi spelen s.v.p. vermelding van geboortedatum.

De inschrijvingen zijn pas geldig na bevestiging hiervan door de organisatie.

(*) Stichting Amaidi sponsort projecten in het zuiden van India waardoor kinderen de mogelijkheid hebben om een boekentas met schoolboeken te ontvangen en zodoende normaal naar school te gaan.